Ανακοινώσεις
Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Σεμινάριο – Η Τεχνητή Νοημοσύνη και η αξιοποίησή της στην εκπαιδευτική διαδικασία
- April 4, 2024
- Posted by: sae
- Category: Uncategorized
Την Πέμπτη 28/03/24 πραγματοποιήθηκε το Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Η Τεχνητή Νοημοσύνη και η αξιοποίησή της στην εκπαιδευτική διαδικασία», το οποίο παρακολούθησαν 2.000 άτομα από κάθε γωνιά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Το σεμινάριο διοργανώθηκε στο πλαίσιο του 11ου Μαθητικού Διαγωνισμού με τίτλο «Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια» αλλά και του Δικτύου «Τα σχολεία αναζητούν την ιστορία τους» σε συνεργασία του Μουσείου Σχολικής Ζώης και Εκπαίδευσης, του Media Pedagogy του Πανεπιστημίου Αιγαίου, τις Δημοτικές Βιβλιοθήκες Π.Φαλήρου, τις Διευθύνσεις Α/θμιας Εκπαίδευσης: Βοιωτίας, Δυτικής Θεσσαλονίκης, Ηλείας, Ημαθίας, Καρδίτσας, Λάρισας (Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων), Πέλλας, Πιερίας, Χανίων, Χίου, τις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης: Αργολίδας, Ημαθίας, Συμβούλους Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Α/θμιας Εκπαίδευσης, Συμβούλους Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Β/θμιας Εκπαίδευσης και τον Σύνδεσμο Φιλολόγων Ν. Φθιώτιδας.
Το περιεχόμενο του σεμιναρίου ήταν το πιο κάτω:
Ο κ. Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός, κοσμήτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου πραγματοποίησε την ομιλία «Νέα ψηφιακή τεχνολογία, νέα μάθηση;» κι έθεσε προβληματισμούς σχετικά με την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
Στη συνέχεια ο κ. Σπυρίδων Σπύρου, Υποψήφιος διδάκτορας ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αιγαίου, πραγματοποίησε το Webinar: “Τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης: πώς τα αξιοποιούμε στην εκπαίδευση;” Ανέλυσε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη και η πληθώρα εργαλείων της μπορούν να μας παρέχουν «υπερδυνάμεις» που πάντα ήθελαν οι εκπαιδευτικοί. Συγκεκριμένα, παρουσίασε τα πιο κάτω:
- Canva & ΑΙ
- Text to image
- Text to video
- Text to speech
- Quiz Generators
- Presentation Makers
- ΑΙ Tutors
- Δημιουργοί φύλλων εργασίας
- Δημιουργοί κόμικ
- Δημιουργοί μουσικής
- Εργαλεία για έρευνα, μετάφραση, περίληψη…
- Εργαλεία που κάνουν το σχολείο διασκέδαση κι ελκυστικό για τα παιδιά
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στο πιο κάτω λινκ: