ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΡΟΔΟΥ

Αγαπητά μέλη της Πανεπιστημιακής Μονάδας Ρόδου

Στο πλαίσιο των προσπαθειών μας για την ταχύτερη  και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή σας, επιθυμούμε  να σας ενημερώσουμε για τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ρόδου, καθώς και να σας δώσουμε ορισμένες πληροφορίες για την ευκολότερη  πρόσβασή σας στις υπηρεσίες μας.

Τηλέφωνα και e-mail για άμεση απάντηση  

Στο παράρτημα παραθέτουμε τα τηλέφωνα και τα e-mail των υπηρεσιών της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ρόδου, τα οποία συνιστούμε  να χρησιμοποιείτε, για την αμεσότερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας από τον/την πρώτο/η διαθέσιμο/η υπάλληλο κάθε υπηρεσίας.

Απαντήσεις στα αιτήματά σας

Οι αιτήσεις που κατατίθενται, είτε εντύπως είτε μέσω του ακαδημαϊκού σας e-mail, πρωτοκολλώνται και διεκπεραιώνονται από την αντίστοιχη υπηρεσία μόνο μέσω του Συστήματος Hλεκτρονικής Διαχείρισης Αλληλογραφίας (ΣΗΔΕ). Οι απαντήσεις σάς αποστέλλονται από το e-mail της αρμόδιας υπηρεσίας.

Ενημερώσεις από τις υπηρεσίες

Κάθε υπηρεσία στέλνει επίσημη ενημέρωση μέσω του e-mail της για θέματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητές της.

Πληροφορίες για τη διοικητική οργάνωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ρόδου (Π.Δ.Ρ.)

Ειδικότερα, για τις αρμοδιότητες και τις διαδικασίες των Τμημάτων και Γραφείων της Π.Δ.Ρ. ισχύουν τα ακόλουθα:

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ (Τ.Δ.Υ.)

Για οποιοδήποτε διοικητικό θέμα επικοινωνείτε με το Τ.Δ.Υ., Δημοκρατίας 49, κτίριο «7ης Μαρτίου», ΙΣ.11, τηλ. 99080, e-mail Rhodes_Dioik_Ypir@aegean.gr

Βεβαιώσεις/πιστοποιητικά αρμοδιότητας Τ.Δ.Υ.

Εκδίδονται κατόπιν αίτησης (βλ. σχετ. έντυπα στον σύνδεσμο https://sae.aegean.gr/entypa/ ) και διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά, με αποστολή του εγγράφου στο προσωπικό ακαδημαϊκό email του/της αιτούντα/σας. Τα αιτήματα υποβάλλονται στο Τ.Δ.Υ., είτε εντύπως είτε μέσω του ακαδημαϊκού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

Τις καθημερινές τα κτήρια είναι ανοικτά από 07:00 έως 22:00/23:00, εκτός έκτακτων περιπτώσεων, για τις οποίες θα ενημερώνεστε έγκαιρα.

Τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες τα κτήρια είναι ανοιχτά από 08:00 έως 22:00 με εξαίρεση τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο που θα είναι κλειστά.

Το τηλέφωνο του φύλακα βάρδιας βρίσκεται αναρτημένο δίπλα στις εξόδους των κτηρίων. Τις εργάσιμες ημέρες μπορείτε να καλείτε από 8:30 π.μ. 16:30 έως 22:00/23:00, ενώ τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες από 08:00 έως 22:00.

Η αναπαραγωγή κλειδιών για τα γραφεία γίνεται μόνο από το Τ.Δ.Υ. (κτίριο «7ης Μαρτίου», γρ. ΙΣ. 11). Τα κλειδιά χορηγούνται ενυπογράφως και χρεώνονται ονομαστικά στον/στην κάθε παραλήπτη/ρια. Προϋπόθεση χορήγησης αποτελεί σχετικό αίτημα-ενημέρωση από το αρμόδιο όργανο (Πρόεδρο Τμήματος, Διευθυντή/ντρια εργαστηρίου κ.α.) προς το Τ.Δ.Υ. Το αίτημα θα πρέπει να αποστέλλεται εγκαίρως μέσω e-mail, ώστε να υπάρχει ικανός χρόνος για την αναπαραγωγή. Τα κλειδιά πρέπει να επιστρέφονται στο Τ.Δ.Υ. όταν παύσει η ανάγκη χρήσης του συγκεκριμένου χώρου ή η σχέση του κατόχου τους με το Πανεπιστήμιο, προκειμένου να γίνει αποχρέωση. Σε περίπτωση απώλειας, παρακαλούμε να ενημερώνετε άμεσα το ΤΔΥ.

Το προσωπικό καθαριότητας έχει οδηγία να καθαρίζει τα έπιπλα/γραφεία του προσωπικού μόνο εφόσον σε αυτά υπάρχει σημείωμα με σχετική οδηγία. Σε αυτή την περίπτωση, προς αποφυγή ζημιών, παρακαλούμε να συγκεντρώνετε όλα τα έγγραφα και τους φακέλους σας στην άκρη του επίπλου. Επίσης, το προσωπικό ακολουθεί συγκεκριμένο πρόγραμμα εργασίας, επομένως, εάν υπάρχει οποιοδήποτε επιπλέον αίτημα για καθαριότητα, παρακαλούμε ενημερώστε σχετικά το Τ.Δ.Υ. (κτίριο «7ης Μαρτίου», γρ. ΙΣ. 11).

Η καθαριότητα των αιθουσών γίνεται το πρωί, πριν την έναρξη των μαθημάτων. Σε περίπτωση ανάγκης έκτακτου καθαρισμού παρακαλούμε να ενημερώνετε το Τ.Δ.Υ.

Υλικά πρώτων βοηθειών μπορείτε να αναζητήσετε:

  • στο κτίριο «7ης Μαρτίου» στο γραφείο πρωτοκόλλου γρ. ΙΣ. 15 (κ. Μαρία Κούρτη). Πιεσόμετρο και οξύμετρο υπάρχουν στο γραφείο του Τ.Δ.Υ. (κτίριο «7ης Μαρτίου», γρ. ΙΣ. 11).
  • Στο κτίριο «Κλεόβουλος» στη Βιβλιοθήκη και στο γραφείο της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Το γραφείο διοικητικής μέριμνας του Τ.Δ.Υ. (ΙΣ 21) (αρμόδιος υπάλληλος Βασίλης Βερναρλής) ασχολείται με τα ακόλουθα αντικείμενα:

Απολεσθέντα αντικείμενα στους χώρους της Σχολής παραδίδονται και αναζητούνται  στο γρ. ΙΣ. 21 (Β. Βερναρλής) και σε περίπτωση απουσίας στο γρ. του Τ.Δ.Υ. (γρ. ΙΣ.11).

Για τις σημειώσεις των μαθημάτων και τις φωτοτυπίες των εξετάσεων, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα δύο φωτοαντιγραφικά μηχανήματα που υπάρχουν γι’ αυτόν τον σκοπό και βρίσκονται στον β’ όροφο του κτηρίου «7ης Μαρτίου» (γραφεία 4α και 31α). Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον κ. Βερναρλή (γρ. ΙΣ. 21) . Σε περίπτωση απουσίας του, θα εξυπηρετηθείτε από το Τ.Δ.Υ. (ΙΣ. 11)

Διατίθενται από τον κ. Βερναρλή (ΙΣ. 21). Σε περίπτωση απουσίας του, απευθύνεστε στο Τ.Δ.Υ. (ΙΣ.11). Προσοχή να μην χρησιμοποιούνται ανεξίτηλοι μαρκαδόροι στους πίνακες.

Υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς μικρού όγκου και βάρους αντικειμένων με τροχήλατο καρότσι, μόνο μετά από έγκαιρη ενημέρωση του Τ.Δ.Υ.

Δεν επιτρέπεται η μετακίνηση καθισμάτων μεταξύ των αιθουσών, λόγω συγκεκριμένης χωρητικότητας. Σε περίπτωση αναδιάταξης των καθισμάτων μίας αίθουσας, ως δείγμα σεβασμού προς τους επόμενους χρήστες της, παρακαλούμε να την επαναφέρετε στην κατάσταση που την παραλάβατε.

Η στάθμευση οχημάτων και δίκυκλων επιτρέπεται μόνο στον χώρο του πάρκινγκ.

Οι αλυσίδες εισόδου των αύλειων χώρων ανοίγουν μόνο για την εξυπηρέτηση Α.Μ.Ε.Α. ή για έκτακτη ανάγκη. Κοντά στις διαχωριστικές αλυσίδες υπάρχει σχετική ανακοίνωση με τον τηλεφωνικό αριθμό άμεσης βοήθειας.

Μη σταθμεύετε έξω από το κτήριο Κλεόβουλος, επί της οδού Δημοκρατίας, επειδή υπάρχει αυξημένη πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος σε οχήματα και πεζούς.

Υπάρχουν πίνακες ανακοινώσεων με χαρακτηρισμό α) για θέματα του Πανεπιστημίου και β) για την εξυπηρέτηση των εξωτερικών φορέων και των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας (αγγελίες εργασιών, ενοικιάσεις, εκδηλώσεις κ.λπ.). Επίσης, υπάρχουν και είναι στη διάθεσή σας φορητά ‘Α stand’ δαπέδου για ανάρτηση αφισών.

Παρακαλούμε για τη συνδρομή σας ώστε:

  • Οι αφίσες και οι ανακοινώσεις να αναρτώνται μόνο στους πίνακες ανακοινώσεων και όχι στους τοίχους ή τις πόρτες της Σχολής.
  • Να καθαιρούνται οι αφίσες που έχετε αναρτήσει και δεν χρειάζονται πλέον. Στην αντίθετη περίπτωση, αυτές θα καθαιρούνται αμέσως μετά το πέρας της σχετικής εκδήλωσης/ δράσης στην οποία αναφέρονται.

Έχουν τοποθετηθεί κάδοι ανακύκλωσης χαρτιού, πλαστικού και αλουμινίου στο εσωτερικό των κτηρίων ως εξής:

«7ης Μαρτίου»: στο ισόγειο, δίπλα στις πλαϊνές εισόδους

«Κλεόβουλος»: στο ισόγειο, στο φουαγιέ και κοντά στο Τμήμα Πληροφορικής,

Στον α’ όροφο, έξωθεν της Βιβλιοθήκης και της Αίθουσας Τηλεδιάσκεψης

«Καλλιπάτειρα»: εσωτερικά της εισόδου, στον προθάλαμο του κτηρίου. Παρακαλούμε να μην τοποθετούνται απορρίμματα στους κάδους ανακύκλωσης.

Κάδους της «Αφής» για ανακύκλωση μπαταριών, θα βρείτε στις εισόδους των κτηρίων.

Σε περίπτωση ανάγκης ανακύκλωσης μεγάλου όγκου χαρτιού, θα πρέπει να επικοινωνείτε απευθείας με ιδιωτικές εταιρείες ανακύκλωσης.

Επίσης, ο υπεύθυνος του φοιτητικού εστιατορίου της Σχολής θα δέχεται το προς ανακύκλωση οικιακό λάδι των μελών της Π.Μ.Ρ. στους ειδικούς κάδους ανακύκλωσης που υπάρχουν στον χώρο του εστιατορίου.

Παραδίδεται προς διεκπεραίωση 07:00-15:00 στο γραφείο πρωτοκόλλου του Τ.Δ.Υ. (γρ. ΙΣ. 15) (κ. Μαρία Κούρτη, τηλ. 99018) Rhodes_Protokollo@aegean.gr. Σημειώνουμε ότι η υπηρεσιακή αλληλογραφία προς τις λοιπές μονάδες του Πανεπιστημίου αποστέλλονται μέσω της συμβεβλημένης εταιρείας courier, ενώ η αλληλογραφία εξωτερικού αποστέλλεται μόνο μέσω απλού ταχυδρομείου των ΕΛ.ΤΑ. (όχι συστημένα) για περιορισμένο βάρος.

Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής προσωπικής αλληλογραφίας εντός Ελλάδος, μέσω της συμβεβλημένης με το πανεπιστήμιο εταιρείας courier,  με χρέωση 2,34 € έως 2 κιλά και 0,74 για κάθε επιπλέον κιλό, δηλώνοντας στην courier τον κωδικό χρέωσης: 2167620003. Η εν λόγω αλληλογραφία αποστέλλεται αποκλειστικά από το χώρο του Πανεπιστημίου. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση δεμάτων η χρέωση γίνεται σύμφωνα και με τον όγκο του δέματος.

ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (Τ.Τ.Υ.)

Για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα (απρόβλεπτα τεχνικά προβλήματα, βλάβες, λειτουργία του κλιματισμού κ.α.)  επικοινωνείτε με το Τ.Τ.Υ. κτήριο «7ης Μαρτίου», ΙΣ.9, τηλ. 99070, e-mail  Rhodes_Techn_Ypir@aegean.gr

Αιτήματα που αφορούν επεμβάσεις, μικρές επισκευές, αναρτήσεις πινάκων κ.λπ. υποβάλλονται, είτε εντύπως, είτε στο e-mail του Τ.Τ.Υ. μέσω του ακαδημαϊκού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, ώστε να ταξινομούνται και να διεκπεραιώνονται κατά σειρά, ανάλογα με το επείγον του θέματος και τις δυνατότητες του Τ.Τ.Υ.

Προσοχή να μην γίνονται παρεμβάσεις από άλλα άτομα πλην των υπαλλήλων του Τ.Τ.Υ., διότι υπάρχουν κίνδυνοι ατυχημάτων (π.χ. από καλώδια ρεύματος, μη ορθή στερέωση κ.λπ.)

Αιτήματα που αφορούν εκτεταμένες επεμβάσεις, όπως διαρρυθμίσεις με μόνιμες κατασκευές, αλλαγή χρήσεων χώρων, τοποθετήσεις μηχανημάτων κ.λπ., θα πρέπει αρχικά να έχουν εγκριθεί από την Κοσμητεία, ώστε στη συνέχεια να διαβιβάζονται στην Κεντρική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών στην Μυτιλήνη, προκειμένου να ενταχθούν στον προγραμματισμό. Η πλειονότητα των εκτεταμένων επεμβάσεων απαιτεί αδειοδοτήσεις και εκ νέου έκδοση των υφιστάμενων πιστοποιήσεων, που έχει το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Ρόδο.  Επαναλαμβάνουμε ότι οποιαδήποτε τεχνική επέμβαση στα κτήρια θα πρέπει να γίνεται κατόπιν έγκρισης του Τ.Τ.Υ.

Δεδομένης της ενεργειακής κρίσης, για τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου παρακαλούμε:

  • κατά την αποχώρησή σας από τα γραφεία, τα εργαστήρια και τους χώρους διδασκαλίας, όπως απενεργοποιείτε τον εξοπλισμό γραφείου (όπου είναι εφικτό), τον φωτισμό και τον κλιματισμό,
  • να μην γίνεται χρήση του κλιματισμού (ψύξη – θέρμανση) στους χώρους με ανοικτά παράθυρα,

ο θερμοστάτης χώρου να ρυθμίζεται, ώστε η θερμοκρασία στην ψύξη να μην είναι κατώτερη των 27οC και η θερμοκρασία στην θέρμανση να μην υπερβαίνει τους 19οC

ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ (T.O.Y.)

Για οποιοδήποτε οικονομικό θέμα μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τ.Ο.Υ., Δημοκρατίας 49, κτήριο «7ης Μαρτίου», ΙΣ.10, τηλ. 99029, e-mail Rhodes_Oik_Ypir@aegean.gr

Ενημέρωση για τη διαδικασία λήψης προσαύξησης αποδοχών λόγω παραμονής στο εξωτερικό κατά την επιστημονική σας άδεια θα λάβετε από το Τ.Ο.Υ. (βλ. σχετ. έντυπα στον σύνδεσμο https://sae.aegean.gr/entypa/ )

Βεβαιώσεις ενδιαφέροντος Τ.Ο.Υ. εκδίδονται μετά από έντυπο ή ηλεκτρονικό αίτημα  και διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά (με αποστολή του εγγράφου στο προσωπικό ακαδημαϊκό email του/της αιτούντα/σας). Ενδεικτικά:

  • Βεβαιώσεις για την παρακράτηση νόμιμων κρατήσεων αποδοχών μέχρι το έτος 1998, λόγω συνταξιοδότησης
  • Βεβαιώσεις για συμμετοχή σε διοικητικό έργο (π.χ. για συμμετοχή σε επιτροπές αρμοδιότητας Τ.Ο.Υ.)
  • Βεβαιώσεις καταβολής στεγαστικού επιδόματος φοιτητή/τριας

(βλ. σχετ. έντυπα στον σύνδεσμο https://sae.aegean.gr/entypa/ )

  • Γραφικής ύλης, τόνερ, φωτοτυπικού χαρτιού κ.λπ. γίνονται ετήσια μετά από καταγραφή των αρμόδιων υπηρεσιών, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των πιστώσεων και την πηγή χρηματοδότησης.
  • Εξοπλισμού (έπιπλα, Η/Υ κ.λπ.) γίνονται μετά από καταγραφή και ιεράρχηση των αναγκών από τους Προέδρους των Τμημάτων.

Ως προς τη διαδικασία, διερευνάται η ύπαρξη σχετικών πιστώσεων (Τακτικός Προϋπολογισμός ή ΕΠΑ–ΤΠΑ) και ο καταλληλότερος τρόπος της διαδικασίας (π.χ. απευθείας ανάθεση, ηλεκτρονικός διαγωνισμός, με ενιαία ή τοπική διαγωνιστική διαδικασία).

Αποστέλλεται εισήγηση της Περιφερειακής Δ/ντριας στο αρμόδιο κατά περίπτωση Όργανο, για έκδοση αποφάσεων (σκοπιμότητας, διαδικασίας ανάθεσης και απόφασης ανάθεσης μετά τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας).

Η χρέωση του πάγιου εξοπλισμού (καρέκλες, γραφεία, σταθεροί και φορητοί Η/Υ, εκτυπωτές κ.λπ.) του οποίου η προμήθεια έχει πραγματοποιηθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, γίνεται από το Τ.Ο.Υ. Τα πάγια χορηγούνται ενυπογράφως και χρεώνονται ονομαστικά στον κάθε παραλήπτη. Προϋπόθεση χορήγησης αποτελεί σχετικό αίτημα από το αρμόδιο όργανο (Πρόεδρος Τμήματος, Διευθυντής εργαστηρίου, προϊστάμενος κ.λπ.) προς το Τ.Ο.Υ. και επάρκεια αποθέματος. Τα πάγια επιστρέφονται υποχρεωτικά στον Πρόεδρο του Τμήματος εφόσον παύσει η ανάγκη χρήσης τους, ή με την παύση της εργασίας του χρήστη στο Πανεπιστήμιο (λόγω λήξης της σύμβασης, συνταξιοδότησης κ.λπ.). Για την μεταφορά της χρέωσης σε άλλον χρήστη ο Πρόεδρος του Τμήματος, ο Διευθυντής εργαστηρίου, ή ο Προϊστάμενος της υπηρεσίας ενημερώνει με σχετικό e-mail το Τ.Ο.Υ.

Σε εφαρμογή της υπ’ αριθ. 43/19.06.2008 (Θέμα 2.50) απόφασης του Πρυτανικού Συμβουλίου, γίνεται σε ετήσια βάση ανακύκλωση σε πλεονάζοντα και µη αναγκαίο ή πεπαλαιωμένο κινητό εξοπλισμό. Στη λίστα του προς ανακύκλωση εξοπλισμού πρέπει να αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός του μητρώου παγίου, όπως αναγράφεται στην αυτοκόλλητη ετικέτα παγίου. Ορίζεται Επιτροπή Αξιολόγησης και Καταστροφής (στην οποία συμμετέχει υπάλληλος του Τ.Π.Ε.) η οποία αξιολογεί τα υλικά, συντάσσει σχετικό πρακτικό και εισηγείται στο αρμόδιο όργανο την απόσυρσή τους ή µη από το Ίδρυμα. Μετά την έκδοση της σχετικής απόφασης, το Τ.Ο.Υ. παραδίδει τα υλικά στην εταιρία AΝΑΚYKΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ Α.Ε (αδειοδοτηµένο σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης Αποβλήτων Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού) και τα διαγράφει από το μητρώο παγίων.

Για την καταστροφή εξοπλισμού που δεν επιδιορθώνεται και δεν ανακυκλώνεται, όποτε υπάρξει ανάγκη, καλείται το προσωπικό να κάνει σχετική καταγραφή. Στη λίστα του προς ανακύκλωση εξοπλισμού πρέπει να αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός του μητρώου παγίου, όπως αναγράφεται στην αυτοκόλλητη ετικέτα παγίου. Η αρμόδια επιτροπή (στην οποία συμμετέχει υπάλληλος του Τ.Τ.Υ.) αξιολογεί τα υλικά, συντάσσει σχετικό πρακτικό και εισηγείται στο αρμόδιο όργανο την καταστροφή τους ή όχι. Μετά την έκδοση της σχετικής απόφασης, το Τ.Ο.Υ. παραδίδει τα υλικά στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου και τα διαγράφει από το μητρώο παγίων.

Είναι το όργανο που είναι υπεύθυνο για τη σύνταξη του Τακτικού Προϋπολογισμού και εισηγείται τα θέματα του Τακτικού Προϋπολογισμού και των τροποποιήσεων του στο Οικονομικό Συμβούλιο του Πανεπιστημίου. Η  Οικονομική Επιτροπή της Β.Ο.Μ. Ρόδου απαρτίζεται από:

  • την εκπρόσωπο της Σχολής στο Οικονομικό Συμβούλιο του Πανεπιστημίου Αιγαίου ως Πρόεδρο,
  • την Περιφερειακή Διευθύντρια, ως μέλος και
  • την Προϊσταμένη του Περιφερειακού Τμήματος Οικονομικών Υποθέσεων, ως μέλος.

Στις συνεδριάσεις της Επιτροπής για τη σύνταξη του ετήσιου Τακτικού Προϋπολογισμού συνήθως προσκαλούνται ο Κοσμήτορας και οι Πρόεδροι των Τμημάτων.

ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Τ.Π.Ε.)

Για οποιοδήποτε θέμα των δικτύων τηλεφώνου και δεδομένων, επικοινωνείτε με το Τ.Π.Ε., Δημοκρατίας 49, κτήριο «7ης Μαρτίου» γρ. Α.11  και Δημοκρατίας 47 γρ. Α1.0.2 κτήριο «Κλεόβουλος», τηλ. 99166, e-mail rhodes_ype@aegean.gr

Τα αιτήματα αποστέλλονται στο e-mail helpdesk@rhodes.aegean.gr. Η προσφερόμενη υπηρεσία αφορά την καταγραφή και δρομολόγηση προς επίλυση αιτημάτων και προβλημάτων των χρηστών, τα οποία σχετίζονται με το Υλικό και το Λογισμικό που διατίθεται στα γραφεία του διοικητικού προσωπικού, καθώς και στα κοινόχρηστα εργαστήρια Η/Υ του Πανεπιστημίου.

Η προσφερόμενη υπηρεσία αφορά την εγκατάσταση και συντήρηση των υπολογιστών του διοικητικού προσωπικού στο δίκτυο του Πανεπιστημίου, την εγκατάσταση και συντήρηση των τηλεφωνικών συνδέσεων όλων των χρηστών της Σχολής, καθώς και συντήρηση & αναβάθμιση της κεντρικής δικτυακής υποδομής.

Με τον ακαδημαϊκό λογαριασμό (e-mail) αποκτάτε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες του ιδρύματος. Η χορήγηση του λογαριασμού γίνεται αφού ενημερωθεί το Τ.Π.Ε. για την έναρξη, το είδος και τη διάρκεια της συνεργασίας σας με το Πανεπιστήμιο. Αν είστε διδάσκων/ουσα απευθύνεστε στη Γραμματεία του Τμήματός σας, αν είστε συνεργάτης/τρια ή ερευνητής/τρια απευθύνεστε στον επιστημονικά υπεύθυνο του έργου σας, προκειμένου να γίνουν ενέργειες προς το Τ.Π.Ε. για την έκδοση του ακαδημαϊκού σας λογαριασμού.

Στα περισσότερα κτίρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης στο Πανεπιστημιακό Τηλεπικοινωνιακό Δίκτυο μέσω ασύρματων δικτύων WiFi (ΙΕΕΕ 802.11 a/b/g/n ή συνδυασμό αυτών).  Για την σύνδεση απαιτείται πιστοποίηση με τη χρήση του λογαριασμού πρόσβασης που παρέχει το Πανεπιστήμιο, ενώ παρέχεται η δυνατότητα πρόσβασης και σε μέλη άλλων ιδρυμάτων εσωτερικού ή εξωτερικού. Περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες σύνδεσης στο σύνδεσμο https://ype.aegean.gr/yphresiesdiktioudedomenwn/wifi/wifi-eduroam

  • Οι αίθουσες διδασκαλίας διαθέτουν καλώδια διασύνδεσης(κοντά στην έδρα) ως εξής:
    • δικτύου για το ενσύρματο δίκτυο με σκοπό την πρόσβαση στο διαδίκτυο, με ακροδέκτη τύπου RJ-45,
    • εικόνας για τον εγκατεστημένο βιντεοπροβολέα με ακροδέκτη τύπου HDMI. Το τηλεχειριστήριο βρίσκεται τοποθετημένο σε ευδιάκριτο σημείο κοντά στην έδρα. Η διασύνδεση του βιντεοπροβολέα γίνεται με καλώδιο HDMI.

    Ωστόσο, για να συνδεθούν τα προσωπικά laptop που δεν διαθέτουν κατάλληλες θύρες διασύνδεσης των παραπάνω τύπων, θα πρέπει οι κάτοχοί τους να έχουν το αντίστοιχο περιφερειακό (μετατροπέα/adaptor, convertor) που προτείνει ο κατασκευαστής του laptop (π.χ. για την περίπτωση 2. σε laptop Mac https://support.apple.com/en-us/HT204388 ).

Για τις ανάγκες διεξαγωγής τηλεδιασκέψεων με ευρύ αριθμό συμμετεχόντων, διατίθενται δύο αίθουσες με κατάλληλο εξοπλισμό: η αίθουσα 5 «ΙΠΠΑΡΧΟΣ» στο κτίριο «7ης Μαρτίου» και η αίθουσα «ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ» στο κτίριο «Κλεόβουλος». Οι αίθουσες διατίθενται κατόπιν αιτήματος στο e-mail Rhodes_Gram_SAE@aegean.grμε κοινοποίηση στα  rhodes_ype@aegean.gr και  Rhodes_Dioik_Ypir@aegean.gr .

Από το Τ.Π.Ε. παρέχεται τεχνική υποστήριξη τόσο για τον εξοπλισμό όσο και για το λογισμικό τηλεδιάσκεψης.

Για τη χορήγηση αριθμών και συσκευών τηλεφώνου στο διδακτικό προσωπικό του Τμήματος ή της Σχολής θα πρέπει να κατατεθεί αίτημα του/της Προέδρου του Τμήματος ή του Κοσμήτορα αντίστοιχα (βλ. σχετ. έντυπo στον σύνδεσμο https://sae.aegean.gr/entypa/ ). Για ερευνητικό προσωπικό σε οργανωμένα ερευνητικά έργα με την ιδιότητα του ερευνητή και με σύμβαση με την Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου, εφόσον έχει συγκεκριμένη θέση εργασίας, χρειάζεται αίτημα από τον/την επιστημονικά υπεύθυνο/η του έργου.

Από τα γραφεία του Τ.Π.Ε. (Α.11  στο «7ης Μαρτίου» και Α1.0.2 του «Κλεόβουλος») γίνεται χρέωση κλειδιών για τα συστήματα φορητής μικροφωνικής εγκατάστασης των αιθουσών, προς διευκόλυνση των διδασκόντων/ουσών στις καθημερινές διαλέξεις τους. Παρακαλούνται οι διδάσκοντες/ουσες που αποχωρούν ή παύουν να χρησιμοποιούν τη μικροφωνική να επιστρέφουν τα κλειδιά.

Εφόσον ανήκετε στο μόνιμο προσωπικό του Πανεπιστημίου Αιγαίου μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην υπηρεσία εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονικής υπογραφής. Η υπηρεσία επιτρέπει την υπογραφή εγγράφων μέσω μιας ιστοσελίδας. Η αίτηση κατατίθεται μέσω της ιστοσελίδας https://cm.harica.gr επιλέγοντας “Σύνδεση με Ιδρυματικό Λογαριασμό/Connect”

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα https://ype.aegean.gr/eservices/esignature

ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ (Γ.Σ.Φ.Μ.)

Για θέματα φοιτητικής μέριμνας επικοινωνείτε με το Γ.Σ.Φ.Μ., Δημοκρατίας 49, κτίριο «7ης Μαρτίου», ΙΣ. 8, τηλ. 99009, e-mail merimna@rhodes.aegean.gr

Το Γ.Σ.Φ.Μ. πραγματοποιεί όλες τις διαδικασίες ελέγχου αιτήσεων για δωρεάν σίτιση.

Σημειώνουμε ότι ο ανάδοχος υποχρεούται να παρέχει ημερήσια σίτιση και στους μη δικαιούμενους δωρεάν σίτισης φοιτητές/τριες (προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς) στην τιμή των δυόμιση (2,50€) ευρώ με ΦΠΑ, καθώς και στο προσωπικό (διδακτικό, διοικητικό) του Πανεπιστημίου, στην τιμή των τριών (3,00€) ευρώ με Φ.Π.Α. ανά σιτηρέσιο, το οποίο αποτελείται από πρωινό, γεύμα και δείπνο.

Οι ώρες λειτουργίας του εστιατορίου είναι καθημερινά τουλάχιστον από 12.00 έως 16.00 (ώρες σερβιρίσματος από 12.00 έως 15.30) και από 19.00 έως 21.30 (ώρες σερβιρίσματος από 19.00 έως 21.00). Το πρωινό σερβίρεται καθημερινά από τις 08.00 έως 09.30.

Το Γ.Σ.Φ.Μ. πραγματοποιεί όλες τις διαδικασίες ελέγχου αιτήσεων για δωρεάν στέγαση, τοποθέτηση σε δωμάτια, και επίλυση σχετικών προβλημάτων των στεγασμένων φοιτητών/τριών της Σ.Α.Ε., λαμβάνοντας υπόψη την ισχύουσα νομοθεσία και τις αποφάσεις της διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Το Γ.Σ.Φ.Μ. πραγματοποιεί όλες τις διαδικασίες ελέγχου αιτήσεων για τα στεγαστικά επιδόματα Ι.Κ.Υ., Υ.ΠΑΙ.Θ. και Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Το Σ.Φ.Μ.Ρ. αποτελείται από τον Πρόεδρο του Συμβουλίου και Πρόεδρο του Π.Τ.Δ.Ε. Καθηγητή Πολύκαρπο Καραμούζη  και τα μέλη Βασιλάκη Γεωργία, Περιφερειακή Διευθύντρια Ρόδου, Ιωάννη Χαριστή, υπάλληλο του Γ.Φ.Μ.Ρ. και έναν εκπρόσωπο των φοιτητών/τριών ως μέλη. Γραμματέας του Συμβουλίου είναι ο Χρίστος Παυλίδης, υπάλληλος του Γ.Φ.Μ.Ρ.  με αναπληρώτρια την Σταματία Δρακωνάκη, υπάλληλο του Τ.Τ.Υ.

Στις ιστοσελίδες της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών (Σ.Α.Ε.) https://sae.aegean.gr/merimna/  και  της Κεντρικής Διεύθυνσης Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας Πανεπιστημίου Αιγαίου https://studies.aegean.gr  μπορείτε να βρείτε όλη τη σχετική νομοθεσία και τις κανονιστικές αποφάσεις για τα ακόλουθα θέματα:

  • Κανονισμός Φοιτητικών Κατοικιών
  • Υγειονομική Περίθαλψη
  • Φοιτητικό Στεγαστικό Επίδομα
  • Αιτήσεις για δωρεάν σίτιση και στέγαση
  • Πίνακες δικαιούχων δωρεάν σίτισης και στέγασης
  • Καθορισμός διαδικασίας κατάρτισης δικαιούχων δωρεάν σίτισης
  • Έλεγχος για δωρεάν σίτιση
  • Ιστορικό χρήσης φοιτητικού εστιατορίου
  • Κοινή Υπουργική Απόφαση – Καθορισμός όρων δωρεάν σίτισης
  • Κατανομή δικαιούχων δωρεάν σίτισης ανά πανεπιστημιακή μονάδα
  • Κριτήρια επιλογής δικαιούχων δωρεάν στέγασης
  • Υποτροφίες
  • Συγγράμματα ΕΥΔΟΞΟΣ
  • Δράσεις –εκδηλώσεις – διαγωνισμοί (προκηρύξεις που οδηγούν σε βραβεία πχ. Αφίσων, λογοτεχνίας κ.λπ.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (Γ.Δ.Σ.)

Για τις Δημόσιες Σχέσεις του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Ρόδο επικοινωνείτε με την κ. Μίκα Κούρου, Δημοκρατίας 49, κτήριο «7ης Μαρτίου», 2ος όροφος γρ. Β.21, τηλ. 99003, e-mail RhodesDDSD@aegean.gr

Από το Γ.Δ.Σ. λαμβάνετε ενημέρωση σχετικά με τις διαδικασίες οργάνωσης και διεξαγωγής τελετών, εορτών, διαλέξεων, συνεδρίων, επετείων, δεξιώσεων και λοιπών εκδηλώσεων της πανεπιστημιακής μονάδας.

Το Γ.Δ.Σ. μεριμνά για την προβολή των δραστηριοτήτων της Σχολής με τη διάχυση της πληροφορίας προς τα ΜΜΕ και την πανεπιστημιακή κοινότητα της Ρόδου (Rhodes global list).

Η παραχώρηση χρήσης αιθουσών της Πανεπιστημιακής Μονάδας Ρόδου για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων κατά τα Σαββατοκύριακα γίνεται σύμφωνα με την ακόλουθη διαδικασία:

  • Αρχικά ο/η υπεύθυνος/η της εκδήλωσης επικοινωνεί με το Γ.Δ.Σ. (κ. Μ. Κούρου, τηλ. 99003, e-mail RhodesDDSD@aegean.gr) σχετικά με τη διαθεσιμότητα του χώρου.
  • Στη συνέχεια το Γ.Δ.Σ. προωθεί το αίτημα προς έγκριση στον Κοσμήτορα της Σχολής.
  • Οι χώροι της Σχολής παραχωρούνται, εφόσον υπάρχει έγκριση από τον Κοσμήτορα και γραπτή δέσμευση από τον τον/την υπεύθυνο/η της εκδήλωσης για τα παρακάτω:
  • Ο εξοπλισμός (π.χ. καρέκλες, Η/Υ, κ.λπ.) θα χρεώνεται, θα τοποθετείται και θα επιστρέφεται σε συνεννόηση με τους υπαλλήλους της Π.Μ.Ρ.
  • Οι χώροι πρέπει να φυλάσσονται με ευθύνη των διοργανωτών προς αποφυγή φθορών ή απωλειών και πρέπει να παραδίδονται καθαροί.

Για τον προγραμματισμό των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στους χώρους της Μονάδας, μετά την έγκριση για την παραχώρηση του χώρου από τον Κοσμήτορα, σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε έγκαιρα με τα Τμήματα:

  • Τ.Δ.Υ. για θέματα καθαριότητας, φύλαξης κ.λπ.
  • Τ.Τ.Υ. για θέματα λειτουργίας της μικροφωνικής, κλιματισμού κ.λπ.
  • Τ.Π.Ε. θέματα φορητών μικροφώνων, διασύνδεσης των laptop, εποπτικών μέσων κ.λπ.

Σημειώνεται ότι το προσωπικό δεν εργάζεται τα Σαββατοκύριακα και, ως εκ τούτου, οι υπεύθυνοι των μαθημάτων/εκδηλώσεων έχουν την υποχρέωση για τον καθαρισμό των χώρων και τις λοιπές εργασίες.

 
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΚΤΙΡΙΟ ΤΥΠΟΣ ΚΤΙΡΙΟ ΜΙΚΤΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ
m2
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΤΟΜΑ
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Αμφιθέατρο Ορόφου “John Dewey” – Αίθουσα Τηλεκπαίδευσης ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ 167 130 Βιντεοπροβολέας
Μικροφωνική Εγκατάσταση
Εξοπλισμός Τηλεκπαίδευση
Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων “ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ” ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ 415 279 Βιντεοπροβολέας
Πλευρικές οθόνες
Μικροφωνική Εγκατάσταση
Συνεδριακό σύστημα με οθόνη και μικρόφωνα
Μεταφραστικό κέντρο
Αμφιθέατρο Ισογείου “FERNAND BRAUDEL” ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ 166 127 Βιντεοπροβολέας
Μικροφωνική Εγκατάσταση
Αίθουσα Τηλεδιάσκεψης ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ Η/Υ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ 87 30 Βιντεοπροβολέας
Μικροφωνική Εγκατάσταση
Εξοπλισμός τηλεδιάσκεψης
Αίθουσα Η/Υ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ Η/Υ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ 99 32 Βιντεοπροβολέας
Μικροφωνική Εγκατάσταση
Η/Υ Εισηγητή
Αίθουσα Χορού “ΑΠΟΛΛΩΝ” ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ ΑΙΘΟΥΣΑ ΧΟΡΟΥ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ 173 33 Βιντεοπροβολέας
Μικροφωνική Εγκατάσταση
Αίθουσα Διδασκαλίας 1 -2 “SIMONE DE BEAUVOIR” 7ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑ 7ης ΜΑΡΤΙΟΥ 96 48 Βιντεοπροβολέας
Μικροφωνική Εγκατάσταση
Αίθουσα Διδασκαλίας 3 -4 “JEAN PIAGET” 7ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑ 7ης ΜΑΡΤΙΟΥ 99 50 Βιντεοπροβολέας
Μικροφωνική Εγκατάσταση
Αίθουσα Διδασκαλίας 5 “ΙΠΠΑΡΧΟΣ” 7ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑ 7ης ΜΑΡΤΙΟΥ 49 25 Οθόνη Αφής
Μικροφωνική Εγκατάσταση
Εξοπλισμός τηλεδιάσκεψης
Αίθουσα Διδασκαλίας 6 “ΗΛΙΑΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ” 7ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑ 7ης ΜΑΡΤΙΟΥ 34 17 Οθόνη αφής

Το αίτημα αναπλήρωσης στέλνεται με e-mail στο στέλεχος που έχει οριστεί από το Τμήμα με αυτή την αρμοδιότητα. Οι αναπληρώσεις γίνονται από το εν λόγω στέλεχος κατά προτεραιότητα στις αίθουσες/ώρες που έχουν διατεθεί από τη Σχολή στο οικείο Τμήμα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα σε αυτές, γίνεται διερεύνηση στο πρόγραμμα της Σχολής και συνεννόηση με τα αντίστοιχα στελέχη των άλλων Τμημάτων.

Η αναπλήρωση δηλώνεται από το αρμόδιο στέλεχος του οικείου Τμήματος:

  • στο Τ.Δ.Υ. για τον προγραμματισμό του καθαρισμού των αιθουσών και
  • στο σύστημα  καταχώρησης των μαθημάτων της Σχολής (http://sae.aegean.gr/calendar/), ώστε να υπάρχει πάντα ορθή εικόνα, προς αποφυγή παρανοήσεων από τα αρμόδια στελέχη των άλλων Τμημάτων, τη Γραμματεία της Σχολής και τους λοιπούς ενδιαφερόμενους.

ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΑΠΙΝΙΔΩΤΗΣ για ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ

Αυτόματος Εξωτερικός Απινιδωτής (μηχάνημα καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης) είναι διαθέσιμος σε περίπτωση ανάγκης.

Σημειώνουμε ότι ο απινιδωτής είναι τοποθετημένος στο αριστερά της εισόδου του κτηρίου «Κλεόβουλος» (δίπλα στο γραφείο της Τεχνικής Υπηρεσίας). Σε περίπτωση ανάγκης καλέστε πρώτα το 166 για να έρθει ασθενοφόρο και στη συνέχεια καλέστε στo τηλέφωνo του φύλακα 6945619004 ώστε διαθέσιμος υπάλληλος να φέρει τον απινιδωτή και να παράσχει τις πρώτες βοήθειες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε πρόσθετη πληροφορία ή διευκρίνιση και παρακαλούμε να μη διστάσετε να αποστείλετε στο Rhodes_Regional_Dir@aegean.gr τυχόν προτάσεις σας για τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία της, την δυνατότητά σας να επικοινωνήσετε μαζί μας, να δημιουργήσει στατιστικά για την χρήση της και να παρέχει πληροφορίες από τρίτους.